Svårt att vakna?

Have I got the cure for you!

Man kliver upp, trött som tusan, som alltid nu för tiden. Är förövrigt väldigt trött på att vara trött, det är sämst. Dumma bihålor som är konstiga. Ingen aning om det beror på dem men det är vad jag tänker skylla på.

Hur som helst. Ha tvättid klockan sju på morgonen, ta en tunga tvättkorg och släpa ned den i källaren... där det är kolsvart tills man kommit ned för den 14 steg långa trappen för att nå strömbrytaren. Gå sedan genom de mörka korridorerna, lyft blicken lite och se: ett kranium. Hur bra som helst! Överraskning liksom!

Har förresten tandläkartid idag. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0