From the Gods

Oj vad det har bloggats, fy mig fy mig. Men har inte riktigt haft tid. Igår t.ex. LO-möte i Söråker till 1400, lite fika på stan, VU-möter 1800-1930. Så, där var en hel dag borta utan att ha suttit vid datorn. Men ganska roligt. Det är kul att höra att folk skulle rösta på en om man skulle försöka bli statsminister. :)

Idag är det förresten kallt ute och efter gårdagens snöslask så är det is på vägarna. Bil utan servostyrning och ABS gör det ganska roligt att köra bil, så länge det inte är andra bilar på vägen... då är det bara farlig.

Så till Guds gåva; långkalsonger! Inte så bekvämt kanske, inte heller nödvändigtvis speciellt snygg; men skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0