Händelserna

Igår var jag i Husum och hade en foto workshop. Jag har inte hunnit jobba med så mång av bilderna men jag slänger upp någon lite senare.

Det  spännande var dock hemresan. När jag skulle rulla därifrån upptäcker jag att bilen uppför sig lite udda. Jag har punktering på mitt högra framdäck. Doh! En från gårdens personal åker till OKQ8 och fixar däck på tub. - lustig grej. Vi fyller på, han instruerar mig att fylla med luft och sedan ska det vara lugnt. Och det verkar det vara också... till jag är ungefär halvvägs till Ö-vik. Då dör däcket igen.

Jag står nu alltså på E4, det är enkelfiligt och räcke på båda sidor... och det är kolsvart! Jag vet att det är alldeles för långt att köra fram till 2-filigt eller parkeringsficka så jag får ställa mig och byta däck där. Det blir en rätt bra kö under tiden. Tack och lov hade jag dessutom en annan kille med mig i bilen som vägde mer än mig, annars hade vi inte fått lös den sista bulten. Kan förresten också nämna att denna unga man bara hade en arm.

Spännande skit! Vad har ni gjort på senaste?

Kommentarer
Postat av: Karoline

HAHA! Men gud. Hade jag varit ensam så hade jag skjutit mig av pinsamhet.

2010-11-04 @ 13:13:01
URL: http://trahison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0