Lämna det

Jag behöver lämna Härnösand. En slutsats jag når fram till sådär en eller två gånger per år. Men var ska jag ta vägen? Vad ska jag göra där?

Idag har jag massor jag borde göra men min koncentration är lika med noll. Det är så nedrans mycket som bubblar, snurrar, flyger, ramlar och springer runt i huvudet. Dag 3 nu som det tagit allt för mycket energi och tid. Det är lustigt hur tiden kan gå så fort och långsamt på samma gång. Oftast är det tiden i stort som går fort, år. Timmar, dagar och veckor går långsamt.

Klassiskt är också att jag dragit på mig en förkylning i samtid med att jag ska börja träna. Lyckat Felix... not!

Jag behöver hitta tillbaka till min kärna. Sinnesstämningen jag hade för ett år sedan, var är den nu?


Jag är förresten ocks väldigt trött på alla mina tvångstankar och krav. Mina viljor ställs rakt emot varandra just nu. Jag vill t.ex. röka men skulle avsky att göra det. Jag är mitt eget allra största I-landsproblem.

Hej, jag heter Felix och... jag är ledsen.

Kommentarer
Postat av: Annie

Don't you worry... I'm right here to watch over you - That you're alright.

2010-11-02 @ 16:57:47
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Karlmia

I love this page.

2011-03-10 @ 08:48:15
URL: http://karlmia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0