Syndens tid

Det är mörkt, det är kallt, det säljs Julmust och Juleskum. Det är som upplagt för att stanna inne och bli tjock. Så... jag har kört igång. Idag (egentligen den 8e) tryckte jag i min en påse Juleskum efter jag ätit middag. Det är min last, min börda, min dåliga vana. Typiskt att de börjar sälja det så nedrans tidigt. Hade varit bra om det var koffein i Julmust också, så hade jag inte kunnat dricka det... även om jag bara stuntat i det och druckit det i alla fall.

Det är lite intressant med mig. Jag dricker inte Coca Cola eller Trocadero för att det finns koffein i, däremot är jag helt okej med kosttillskott och till och med Kick Up (en snus utan tobak och nikotin men med vitaminer, miniraler och koffein).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0