Vad har du gjort

De här bilderna tog jag i måndags när vi fikade efter Gudstjänsten. I satt på sjätte våningen och utanför fanns fina hus så... jag tog kort på dem.



Jag sitter just nu på tåget och skriver om det här inlägget, som skulle ha pucliverats igår eftermiddags; innehåller är lite inaktuellt. Var väl ingen direkt höjdare att kliva upp imorse.  Klockan ringde 0530, ja somnade kring 0200. Woop woop? Nja.
Vi får se se om tåget är försenat eller inte, om jag kommer i tid till seminariet jag ska på.

Igår lunchades det med Henrik och Jim. Vi pratade framtid och annat riktigt spännande innan jag följde Jim till studion, där det blev mer snackande än grejande men trevligt var det.
Senare besöktes ett litet café med Maalin, som jag inte träffat på oj så länge. Allt var liksom som vanligt, sådär som det ska vara med en barndomsvän.


Sedan stressade jag för att hinna lämna saker, ta av långkalsonger och åka till Fryshuset. Hur kvällen blev skriver jag om senare.

Kommentarer
Postat av: Emreanastasia

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 10:32:02
URL: http://emreanastasia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0