Arbetslös?

Har inte blivit men tydligen har jag varit 8 månader längre än jag var medveten om. För ett tag sedan fick jag hem ett brev, i det står det såhär:


Meddelande om avaktualisering

Vi har av följande orsak avaktualiserat dig som arbetssökande hos arbetsförmedlingen.
Du har fått arbete från och med 2010-09-22.


Lustigt. Jag trodde jag fick arbete från och med 2010-01-18. Jag har nog till och med minnen av att jag varit in på arbetsförmedlingen och talat med dem om det... mer än en gång. Jag har nog t.o.m. talat med dem om vad de har för folk, om det är människor jag skulle kunna använda mig av i mitt jobb. Men de vet säkert bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0