Skratta och ha roligt

Ätit, softat, inte gjort ett skit. Bara så Stockholm! Eller? Kanske inte, vad vet jag. Men jag har lite planer nu i alla fall.

Imorgon blir det bio. Jag, Jim, My Henrik och två av hans vänner tänker se The Social Network. Blir hur bra som helst! Eventuellt hinner jag träffa Petter innan men annars blir det senare under veckan.

Fredag ska jag träffa Heidi och kvällen blir förmodligen en blandning av allt möjligt. Jag och Henrik funderar på att gå till alla ställen vi kan hitta. Ikväll är det t.ex. laserdisko (ja, de stavar så) och det är säkert något lika udda på fredag.

Lördag blir det nog en sväng på Östasiatiska museet och kolla på Terrakottaarmen.

Det är planerna som finns just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0