Solen är ett norrlandsproblem

Jag kom hem och solen lyste så fint genom fönstret. Skuggan av lampan föll så perfekt på väggen. Den var så otrolig att t.o.m. de små hålen i lampskärmen var knivskarpa. Så jag tänkte ta en bild. Men what now? Slut på batteri i kameran. Ladda det bara en liten liten stund. Upp med det, in i kameran och... solen har gått ned bakom de små bergen. Nu syns ett grådassigt fält på min vägg men en mörkgrå suddig klump - skuggan av lampan.

Frågan är om det här är ett i-landsproblem eller inte. Att solen går ner så att snygga skoggor kanske är ett problem över allt? Men att ladda batterier, det är ett i-landsproblem. Att solen går ner tidigt är nog mer ett norrlandsproblem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Jaså! Kommer det något roligt band hit då? :D haha

2010-10-20 @ 17:31:25
Postat av: josefin

sv; Jaha hahahahahaha jag trodde att det var något slang av definitely eller ngt xDD



Men aha kuul! Haha :D

2010-10-20 @ 17:59:33
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0