Väntan

Idag var vi bakis, det vet ni redan. Men efter en kebab blev det lite bättre, främst för Henrik... jag mådde mest bara sämre.

Efter en stund vandrande på stan och sökande efter snygga runda glasögon (hittade inga) skulle vi gå och se terrakottaarmen. Tyvärr så bidde det inget. För det var en timmes kö för att komma in och den tiden hade vi inte riktigt. Hade varit roligt att se men jag tycker att 150kr var lite väl mycket också ändå, speciellt när det är 5 gubbar med. Å andra sidan hade det nog varit svårt att ta med alla 10000.

Nu är vi på förfest. Det är bra musik och testosteron i en liten lägenhet. Tydligen är det så de gör det these days.

Hörs på småtimmarna, eller nåt! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0