På moln med Röyksopp




Röyksopp
gör det igen och igen och igen! Sedan 2009 känner nog många igen Happy up Here och The girl and the robot. Även om deras nya album Senior, släppt 13e september 2010, är instrumentalt är det lika bra som de tidigare! På Senior finns bland annat Tricky Two, en "uppföljare" till Tricky Tricky från Junior.

Albumets titel förklarar musiken - en kontrast till Junior. Enligt bandet själva är Junior energi och ungdom medan Senior är minnen och erfarenhet. De skrev alla låtar för varandra, så att alla är en del av en helhet som inte skall tas isär.

Robyn har hyllats väldigt mycket efter sommarens festivaler och konserter och jag lovar er, Röyksopp kan mäta sig med Robyn!




Kommentarer
Postat av: Anonym

låter nice :) nja har bara tagit lugnt mest just nu, träningsvärk efter dansen igår så >.<



nej de är från din sko, samma här men har inte haft nån råd och köpa nya, hade velat köpa färgglada i somras men tyvärr.

2010-09-18 @ 20:13:51
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

det var jag som skrev ^^

2010-09-18 @ 20:14:04
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Lixy

Idag går Sverige till val, glöm inte att rösta.

Vet du inte vilket parti du vill rösta på kan du hitta information på min blogg.

2010-09-19 @ 09:42:26
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0