Ta på och stick ut

Skor är magiska. De kan, likt få andra plagg, höja eller sänka "betyget" på en hel outfit. I en grå/beige/brun höst, som alltid på hösten, är det bra att sätta lite färg på tillvaron. Nu är inte dessa de snyggaste skorna men de har färg och kan göra de tråkigaste kläderna bra mycket roligare. Vet dock inte om jag rekommenderar någon att matcha dem med brunt eller beige. Det är till och med rätt fula skor (möjligt utantag: Adidas Honey Mid W Zip på bild 2). Men färg, det saknas inte!

Själv är jag på jakt efter ett par riktigt snygga blå och/eller gröna skor. Tips?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0