Äckelgägg, del 2

Fucking hell! Anledning att inte vara kvinna: kvinnor lämnar så mycket äckligt efter sig!

[22:29, 2011-02-03]

När jag flyttade in i min lägenhet rann det ner väldigt väldigt dåligt i duschen så jag gjorde det jag visste behövde göras, jag rengjorde avskiljningshinken under brunnen. Det var så fruktansvärt vidrigt att jag inte riktigt vet vad. Nu har jag bott här ett tag och det har blivit värre och värre i handfatet.
Så okej, jag är väl lite äcklig jag med, kan ju inte skylle allt på andra när det kommit med tiden. Eller kan jag..?

Jo det kan jag. Mitt hår hade inte hjälpt att kladda igen kröken om det inte varit full av tops! Är det så svårt att kasta dem i en papperskort istället för att låta dem sköljas ned?! Vattnet jag tömde från kröken var svart, sminksvart och det är inte från mig. Nej, det ligger en halv mascara och ögonskygga där i också. Samt en dread lika stor som Nord Korea!

Något jag ogillar: Att ta upp andra riktigt vidriga illaluktande skit!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag lovar, jag har aldrig stoppat tops eller renat mitt hår på din toalett. :D

2011-02-04 @ 14:21:06
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Johan

Även att den passande reklamen "Hotell i Riga" kom till detta inlägg.. :P

2011-02-04 @ 14:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0