Att bryta mönstret

har varit riktigt bra.


Ingen har missat att det är Söndag? Skulle inte tro det. Men! Den här söndagen har inte varit lika svår som de tidigare. Dagen började med Donkenplaner, som utvecklades till Sibyllaplaner och slutade på Älandsbros pizzeria. Där har jag aldrig varit förut och det var riktigt bra faktiskt! Mitt sällskap var Annie och Anna och efter maten gick vi på äventyr, på Ica i Älandsbro. Det var också en first time.

Efter det har vi lyckats se fem filmer; Megamind, Finding Nemo, Kungfu Panda, Kejsarens nya stil och How to train your dragon. Det har alltid varit filmmaration och till sista filmerna var även Sara och Mickaela med.

Nu är jag hemma och geez sängen ser skön ut!


Någon annan som haft en söndag bättre än vanligt?


Det här är tequilla. Fota: Kim Öhman.


Kommentarer
Postat av: Teresa

Kärlek till Ärlsndsbro! Ända sedan jag upptäckte att de serverade "tradartuttar med äggvårtor" i Ärlandsbro så har jag inte kunnat låta bli att tycka att det är ett lite exotiskt ställe :D



Min söndag har varit ok. Tråkigt då Jens jobbar helg dock :P Men jag tillagade en mästerlig matpaj idag!

2011-02-20 @ 23:21:36
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0