Bristen i mig

ligger i polisongerna.

Det och i min tråkiga skäggväxt. Vet ni hur många bra frisyrer det finns som jag inte kan pull off p.g.a. att jag inte kan ha täta, snygga, kortklippta polisonger? Säkert hur många som helst! Och jag behöver verkligen göra något med mitt hår men vet ju inte alls vad.

Samma problem gäller tvådagarsstubben. Du kan se ut precis hur du vill om du har en snygg tvådagarsstubb. Jag kan ju som mest få en taskig tonårsmusche och några pinsamma fjun på kindbenen. Gillas inte riktigt like mycket.

Så... what to do. Någon som har tips på en bra frisyr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0