Thank you, like you, love you, see you next time, bye, miss you

Det är fina ord.


När jag pratar med min mamma (övriga i familjen också men främst min mor) brukar vi i princip alltid avsluta våra samtal med att säga jag älskar dig. Och nu såg jag ett avsnitt How I met your mother som handlade om last words. Och i fortsättningen ska jag verkligen anstränga mig för att mina sista ord till människor är positiva ord.

De behöver inte vara så speciella som jag älskar dig men... någonting! Det kan väl i alla fall låta glatt och positivt? Kim t.ex. hoppas jag förstår att jag egentligen säger du är bäst när jag faktiskt säger hörs fittlurv. Kanske måste börja säga du är bäst fittlurv. Jag ska också försöka att alltid gå med ett leende, ett leende är det sista man ska ha sett av mig, det är vad man ska minnas av mig.




Kommentarer
Postat av: farbrormys

http://i.imgur.com/Od2Vz.png

tjena

2011-02-11 @ 21:34:12
Postat av: Anonym

Alltså måste du vara så söt på alla bilder?

2011-03-16 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0