Late night lonely

Upplevas @ nu.

Klockan är sent, jag är trött och vill sova. Men! Jag skulle vilja sova med någon. Det var massa länge sedan jag fick göra det och just nu känns det fastligt tomt att lägga sig själv. Jag tror det är för att jag vet allt för väl att det är söndag imorgon. Som ni vet är jag ingen större fan av söndagar, stängt gym and all. Får nog bli en långpromenad imorgon som förra veckan. Jag saknar Chibi. Hon kom alltid och hoppade upp i knät på nätterna, kurrande och glad. Åh. :(


Kommentarer
Postat av: Teresa

åhhh ja, en kurris är värmande för hjärtat!

2011-02-13 @ 02:03:11
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0