Män!

Skämmes ta'me fan!


Jag lyckades igår snubbla över en sida. Scandalbeauties.com Där titulerar de sig som Sveriges sexigaste nätmagasin för män. Nu har inte jag tittat speciellt noga men det enda jag kan se är en massa länkar till diverse bloggar skrivna av lättklädda kvinnor (flickor?). Jag har också sett att man kan bli VIP-medlem för att få tillgång till mer exklusivt material.


Herre jävlar.


Jag tror vi har en ond cirkel här. En kvinna la upp en avklädd bild - en man såg den och istället för att skriva en egen blogg lade han händerna på kuken. Konsekvensen blev att allt fler kvinnor vek ut sig på nätet och allt fler män satt med händerna på kuken. Nu är hela bloggvärlden förstörd.

Kommentarer
Postat av: Evalotta

Sv: Näää..då var några polacker. Nu var det Y-plåt som skottade in oss...hade det varit polackerna hade jag inte blivit så förvånad över läget liksom:P

2011-02-19 @ 18:45:03
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0