Men... det är ju också kul

För roligt är det.

Det har kommit rätt många repliker kring mitt inlägg om att en av SDs riksdagskvinnor ger heltokiga siffror så vi fortsätter i det spåret. Ja, alla partier har representanter som säger fel lite nu och då - detta var bara extra kul eftersom det var en rätt stor miss. Att det dessutom var SD, som jag inte tycker speciellt bra om, gör det ännu roligare.

Men för att inte anklagas för någon politisk förföljelse så kan jag ta andra exempel på typiskt roliga missar.

Det fanns en gång en västerpartist som var på någon energi/miljögrej - där han kommenterat att självdrivna bilar inte borde vara så svårt att fixa fram. Bilen går ju framåt så man borde kunna ta vara på luftmotståndet och sätta typ ett litet vindkraftverk på bilen, som alltså ger energin att fortsätta driva bilen framåt.

Sedan har vi också centerpartisten (om jag minns rätt) som talade om SDs invandringspolitik, som skulle sänkas med 90% och därigenom skulle innebära att de vill släppa in 10% fler invandrare än i dagsläget. ... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0