Var går gränsen?

Vid att ha sköljmedel i en colaflaska..?

Okej, när man faktiskt inte har så mycket att tvätta, det blir bara tre maskiner (en omgång) och allt kommer hinna bli torrt, det är ju helt otroligt; vad händer? Jo, något smurf går ner och hänger upp sin tvätt... efter de plockat ner min!

Jag har liksom en sketen tid på 3 timmar! När jag hänger min tvätt så bokar jag en ny tid så att det är gjort. Vem tusan bokat då den tiden jag tvättar på, kör en tvätt, tar ner mina kläder ur torkskåpet och hänger upp sina?! VEM?! Så när jag står där och irriterat viker min tvätt, då kommer någon in. Men hur ska jag lyckas vara arg och grinig på någon som ser lite smart ut som Heidi, det skelande pungdjuret? Damnit. Karln hade ju t.o.m. sköljmedlet i en colaflaska, vad nog synd om honom ändå. Men skämmes ska han göra!




Kommentarer
Postat av: Evalotta

Sv: Haha jaa,äntligen får man "reservdelar" i ryggen så man kan leva som en normal 24-åring:D

2011-02-08 @ 19:14:11
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: Teresa

Ja, alltså dessa tvättstugemarodörer! Vem fan tror dom att dom är?! :P

2011-02-08 @ 21:13:46
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0