Variera mera?


Annie om Familjen växer:
Jag tycker du ska lägga upp såna där roliga bilder som förr faktiskt! Det är för mycket grönt nu, booooring!
Emma om Familjen växer:
Jag tycker det är awesome att du presenterar olika saker i dina bilder! xD:D
Då ska jag både försöka ta mer kameran oftare och ta med konstiga saker..? Ja, det blir nog bra. :)
vincent om Familjen växer:
Kan du inte kliva på utlösaren istället? Dina armar hamnar ju nästan jämt likadant och det ser så ansträngt ut. :(
Jo! Jag kan sätta på tidsinställ utlösare, då kan jag hoppa runt lite mer innan. :)

Maria om Bra, awesome, sött:
Hej Felixvincent! Jag anropar från Språktidningen. Jag skulle vilja kontakta dig ang en bildfråga. Kan du mejla? Tack!
Detta är styrt. Ni som inte är Maria får vänta och se vad det är.

Teresa om Saga:
haha, men Åsa-Nisse vore väl inte fy skam?! :D
moss om Saga:
Men de har iaf en bra hemsida :)
Ironin lyser igenom men ändå. Åsa-Nissa var inte ens okej back in the days. Ännu mindre nu. Och Sagas hemsida; att använda den är ungefär som att fylla sin näsa med småsten och sedan springa in i en vägg. Typ.

Nathalie E. om Våldtagen i tanken:
"Tråkigt nu är detta en tjock man."

Hade det varit mer välkomnat om det var en lite mer fit karl? ;D
Det är väl att föredra om det var kvinnor som tittade på mig men ja, det hade ändå varit med välkomnat om det var en fit karl och inte en tjock äckelgubbe. Lustit nog är det typ samma sak nere i gymmet, det är mest gubbar och tanter som tittar, de flesta yngre sköter liksom sig själva - eller tittar åtminstonde mer diskret på varandra.

vincent om Nu går jag:
Jävligt mycket drama nu tycker jag.
Jag ber om ursäkt för allt drama. PMS och grejer.

Kommentarer
Postat av: vincent

Jag älskar dig brooooshan! :D

2011-02-26 @ 00:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0