Glada små överraskningar

Min bil är bra rolig, den lämnar meddelanden till mig... på sig själv. Fast ska man vara realistisk är det nog mina vänner som gör detta. Senast för någon dag sedan var det en smiley på min bilruta när jag kom ut till bilen på morgonen. Andra gånger har det varit ett hej, någon gång har det stått ful bil. Men det är nedrans roligt att komma ut till faktiskt. Mer sånt.

Tips till er som gör detta; min bil står nu på gamla vivoparkeringen allra oftast så jag slipper tänka på datumparkeringen.


Kommentarer
Postat av: Annie

Den med smileyn och hej innan gjorde jag och det var inte för någon dag sedan :)

2011-01-04 @ 20:55:49
Postat av: johanna

Hälsningarna på din bil är mycket trevligare än mina drömmar kan vi ju snabbt konstatera i alla fall ;) haha..

2011-01-04 @ 23:33:03
URL: http://ingenbloggiskogen.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: jamen apselutli! Inte så ofta man får tid och ork till hittepågrejer när det är skola dock....:( Men jag har tänkt försöka få med lite kapells till björnens backe nångång^^ Och idag ska några esteter och jag på laserhallen:D

2011-01-05 @ 11:18:45
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0