Hoppas på brons?

Efter middag med bra människor låg jag i en soffa och slöade medan andra gick på Hemköp. På TV gick TV4-sporten vilket fick mig att komma på något jag tänkt på ett par gånger tidigare. Här sitter någon nu och har en intervju med två män ur handbollslandslaget och frågar Hur kändes vinsten igår? Vad förväntar hans sig få för svar på det? Nej vet du vad, det känns inte alls bra. Jag önskar vi inte vunnit!

De som utför intervjuerna med sportfolk efter matcher o.s.v. kan inte behöva speciellt mycket fantasi. Om ni fick önska, hur ser slutet av turneringen ut? - Tjaa... vi hoppas väl på ett brons kanske. Eller..? Alla ställer samma frågor, alla får samma svar. Det är en riktigt korkad grej där samma människor får säga samma sak varje gång. Även som sportutövare måste detta vara ganska trist. Kanske dags att sätta det i system? Lite match making med frågor och svar. Alright, han ställer den frågan; då svara jag med alternativ fyra. Mer manus till sportfolket så de kan konsentrera sig ännu mer på sport och tjäna omotiverat mycket pengar.

Nya överraskande frågor efterfrågas!

Till Zlatan - Vad gör du om du helt plötsligt får diarre mitt i första halvlek?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hahaha true true!

2011-01-16 @ 22:04:48
URL: http://maybealion.blogspot.com/
Postat av: Emma

Irriterar mig så jävulskt på såntdär! Blir helt lycklig när nån åtminstone ger ett finurligt och bra svar på en tråkig fråga istället för typ "det känns helt fantastiskt". Jag får ryckningar i kroppen bara jag skriver sådär.

2011-01-16 @ 22:46:23
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0