Perspektiv

Jag har varit så nedrans nöjd med mig själv att jag lyckats låta bli att spendera så mycket den här månaden. *publikens jubel* Och så börjar man tänka lite. Jaha, du har sparat. Hur mycket har du gjort av med då? Mer än nödvändigt kan jag ju säga. Och mer än vad jag lyckats spara. Så tanken går vidare. Jag har inte ens lyckats spara en månads utgifter. Hur bra är det egentligen? Inte bra alls?

Så vad håller jag på att göra?

Jo, ni förstår, jag håller på att förbereda mig mentalt för att bli lika extrem med sparande som jag är med allt annat - vilket jag egentligen inte vill. Så nu slåss jag mot mitt eget psyke. Hur bra går det..? Inte speciellt! Jag vill undvika fler måsten men vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Hjälp mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0