Save my life

Jag har förälskat mig i Crystal Castles.

Det känns som att jag inte har så mycket att skriva just nu men vad spelar det för roll egentligen. Jag är en massa glad människa igen och det är allt som räknas. Kanske helt enkelt inte behöver min blogg så mycket längre när jag är glad. Då kan jag rymma in i den glada musiken och bara vara där allt är bra istället för att stirra in i en bländande bildskärm.

Tro vad det ska bli av mig. Men helt ärligt, när jag mår såhär, då bryr jag mig faktiskt inte så mycket. Jag har fått tillbaka fokus på det som är verkligt viktigt för mig; att jag är glad. Så länge jag är glad så är allt rätt lätt och bra i övrigt. Det är också lättare att finnas till för de som är mindre glada då.

I want to save you, I want to save the world!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Sv: Varsågod! :)

2011-01-03 @ 11:32:19
URL: http://jennifercarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0