Walk of shame

Idag har jag syndat. Jag och Kim vaknade strax innan 2 och var hungriga. Jag exploderade av energi men lät bli att gå och träna ändå. En vilodag kan vara bra att ha. Samt att träningsvärken i bröst och biceps kan få vila innan triceps- och ryggpasset imorgon. Men det är inte det som är synden utan att jag ätit på McDonalds. Japp, det är sant. 900 kcal tryckte jag i mig, plus lite till i några få strips jag stal av Madelene. Så om typ en timme blir det tonfisk och keso till middag. Omn nom! :)

Just nu behöver jag ta en dusch och sen skulle jag vilja ta lite bilder för att slänga upp här, men jag vet inte riktigt på vad. Kanske bara experimenterar lite. Bra idé!

Imorgon börjar förresten vardagen igen. Tillbaka till jobbet och jag är faktiskt inte speciellt peppad alls. Verkligen... inte alls. Doh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0