Igen

Mer jobbångest.



Inte alls roligt! Jag behöver jobb från första maj. Ska skriva lite brev i eftermiddag/kväll.

Sorry att det inte skrivits så mycket, bloggen är lite bortglömd just nu. Ska försöka bättra mig, har ju ändå hur mycket tid som helst över.

Snart ska jag till gymmet i alla fall, då blir jag på lite bättre humör. Lägger om mina styrkepass från och med idag.

Rygg/biceps
Ben/triceps
Bröst/axlar

Axlar får inte en så stor del i fortsättningen då både rygg, triceps och bröst ändå tar så mycket på dem. Simningen är också galen för axlarna så... det blir bättre såhär. Kände att biceps inte gick bra när jag körde det samtidigt som bröst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hört att man blir en sämre simmare av att träna på gym, tydligen blir man stelare,

2011-03-28 @ 11:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0