I've got your back

I alla fall vissas.



Min bror glömde sin bankdosa i Övik och har inte kunnat betala räkningarna, så nu styrde jag det åt honom. Fast det var bara en lite del. För stunden är jag som en liten nödbank och det är hur skönt som helst! Speciellt när jag lånat ut till folk jag vet jag får tillbaka av. Men när jag räknade nu blev jag lite överraskad att jag har så mycket pengar att låna ut. Jag kanske inte har varit helt dålig på att spara ändå. Antar att man kan när man inte köper massa kläder hela tiden.

Tips: Ha en buffert!

Kommentarer
Postat av: lisa

bra tips. skulle jag behöva....!

2011-03-31 @ 01:07:14
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0