När man måste

äta.


Jag ska strax iväg och äta middag hos Malin med henne och Madelene. Vi har börjat köra lite matlagsliknande tjosan för att det är så trist att bara laga mat till sig själv. Men då det är först 1830 så behöver jag äta något litet innan och jag blev så glad när jag upptäckte att jag hade makrill i tomatsås samt tagit tillbaka brödrosten som Annie tidigare lånat (eftersom hennes är wack och gör att bröd smakar konstigt och hon absolut ville ha rostat bröd för ett tag sedan).

Sen tog jag en bild på skiten, bara för att, och spårade ur för att jag hade tråkigt.



Kommentarer
Postat av: Emma

gottttttttttt

2011-03-14 @ 21:11:32
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0