Självupptagen

Får man vara ibland.



Men det finns en trend bland unga kvinnor att ta det till nya höjder men det måste kanske skyllas på det helt otroligt sexualiserade samhället. Män har under en så lång tid bara hört av sig till kvinnor när de funnits ett sexuellt intresse att kvinnor nu tar det för givet. You had me at hello har nu förvandlats till föreställning att I had you at hello.

Jag vet inte riktigt vilka fraser man kan använda sig utav utan att motparten skall tro att man raggar. Hej är nog fortfarande okej, fast då har man ju sökt kontakt och då är det kört. Att fråga vad någon gör är direkt en indikation på att man har intresset av att göra någonting. Om man själv dessutom inte har någon särkild plan är det skrivet i sten att man är ute efter avancerat soffmys. Är det så det har blivit? Det finns inget casual mellan könen längre, allt är grundat i snusk.

Det är p.g.a. detta helt omöjligt att skapa nya bekanta. Om man tittar på, talar till, känner doften av eller ens är på samma ställe som en person finns bara två alternativ på resultat om du som man tar kontakt med en kvinna.

  1. Hon dissar dig för att hon inte är intresserad och du kom ju fram till henne = du är ute efter sex.
  2. Hon dissar dig inte och är ute efter sex.

Undantag mot regeln gäller om personen vet att du har pojk-/flickvän.



Fast det är främst männens fel. Det är ju inte helt ovanligt att texter som denna, som Annie fått skickad till dig, cirkulerar överallt.


Hejsan, mitt namn är Johan, och jag vill strippa för dig i cammen. Men, snälla läs igenom allt detta.

Jag är en 20 årig kille, som som sagt vill visa i cammen för dig på msn. Jag älskar att visa upp migi cammen för tjejer, framförallt om det är flera tjejer framförr datorn. Vad visar jag då? Jo, jag visar allt du vill se, allt ifrån lite lätt striptease till mer dirty stuff.
DOck visar jag bara sniktet om du/ni har cam och visar erat. Utan cam hos dig/er, så visar jag allt annat utan ansikte.

Så vill du eller inte? Svara även om du inte vill.. Kan även säga, att om du inte vill se mig,ta en extra tanke över om kanske du och dina tjejvänner vill se mig en gång, på nån förfest eller så..

Puss / Johan


Män kan ta'me fan skämmes för att de orsakat detta och kvinnor kan ta'me fan skämmes för att de är så självupptagna att de tror att alla män fungerar så.

Kommentarer
Postat av: sara

hörrö felix jag kan verkligen hålla med dig på vissa saker;)tycker åxå det är jätte svårt då man vill bli kompis med någon så tror dom man är intresserad det är fan svårt att veta och då man verkligen är intresserad hur fan läser man då av personen det va enkelt förr men nu tycker jag det är grymt svårt det.

2011-03-05 @ 14:26:17
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Sara A

nu kommer det fram var Johan tjänar sina extrapengar..!

2011-03-05 @ 20:36:10
Postat av: Emma

Det är så jäkla dumt alltså. Man vet ju inte hur man ska bete sig ibland, kan man inte bara få vara och prata och a trevligt liksom

2011-03-14 @ 21:26:58
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0