Som en jojo

Så är mitt humör, upp och ner mest hela tiden. Ogillas!


Igår var det Fredag och då mosades det mycket. Hos Niklas såg vi Inside job, en dokumentär om finanskrisen; bakgrund, orsak och verkan. Rätt bra faktiskt, rekommenderar till de som är intresserade. Idag är det Lördag och det har mosats en del idag med. Tror faktiskt jag ska ta en lur på 30min eller så.


Hade inte tänkt gå ut ikväll men det verkar bli så ändå. Lite melodifestivalande hos Johanna först och sedan förfest.

Tack och lov har jag träningen, då är jag alltid på bra humör. Idag promenerade jag i en timme igen. Hujj hujj. Lite chins och mage hann jag också med. Tjoho tjohej! Och slutligen; jag fortsätter att sakta men säkert lägga på mig lite vikt.


Hej då. Blööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0