05:34

Så mycket var klockan sista gången jag tittade på den inatt. Jag måste vända tillbaka mitt dygn, står inte ut med att ni ringer och gnäller 10:30 för att jag fortfarande ligger i sängen.

Dagen har efter det varit ruggigt slapp, tröttheten sätter sina spår. Har tagit reda på att det kommer kosta ca 400kr att skicka tillbaka byxorna till Hongkong för att få dem utbytta. Yay? - Nej! det är penger jag inte har att lägga ut egentligen, funderar därför på att sälja dem istället. Men... jag vill verkligen har dem.

Skall strax gå ner till Per, när han kommit hem från sina föräldrar. Då blir det till att se de två första avsnitten av Scrubs säsong 9.

Saker jag glömt att göra idag: Posta brev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0