Ett lätt liv

Det är vad jag lever, ett helt otroligt, alldeles underbart fantastiskt och lätt liv. ^^ Tack för att ni fyller min vardag med rosa moln, rosenblad och mums.

Kim Robin Bylund Öhman går nu under en ny förkortning. BCK är passé. Han är nu KBK.

Jag har en vän som heter Eric. Han har hjälp en vän till honom att göra en lite musikvideo. Låten faller inte mig personligen i smaken men jag tänkte ge den lite hits. Tydligen handlar den om en härnösandstjej.

 

Med tiden hittar jag mer arg skit att lyssna på.

 

Across Five Aprils - My Sins Stacked to Heaven
Across Five Aprils - Sunnyland
Scary Kids Scaring Kids - Set sail
Scary Kids Scaring Kids - A Pistol to My Tempel


Inte så arg skit.

 

The Revolution, Lateef the Truth Speaker, Norman Cook - Shelter

 

Sista och mest korkat - Slap Chop!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kimmie!

Jag kommer ALLTID att bara BCK! :(

2009-12-09 @ 04:43:19
URL: http://www.myspace.com/snoblindsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0