Förändring

Jag slutar lägga ut länken i mina facebook-updates. Adresslänken kommer att finnas kan och ibland lägger jag säkert ut hela men inte jämt. För gör man det kan man läsa alldeles för mycket av innehåller bara genom att titta där. Vilket kanske gör att folk tycker sig veta tillräckligt och... det är inte bra. Då läser de inte i bloggen. Risken är väl att folk inte går in i bloggen just för att de är lata eller inte bryr sig och... det är inte heller bra. MEN VAD SKA JAG GÖRA DÅ?! Allt blir ju bara fel. Bu hu hu? Eller?




Det här är en toarulle med en halv valnöt fasttejpad på. Öh, nu tänker du säkert: vadå, gör inte det ont att ha den mellan benen. Och... jo, det gör ont som fan!
Men! Jag tog med den här byttan med tjära som man kan doppa den i. Åh nu kanske du tänker att :
Hallå, 25 liter tjära i fittan, det kanske inte är så bra om det blir kvar sånt där inne, med känsliga slemhinnor och sånt... och nä, det är det säkert inte. ...




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du vet att man kan ta bort texten eller ändra som visas om inlägget på facebook om du länkar den i "statusuppdateringar - länk" så att de inte ser vad som står i själva inlägget? :)

2009-12-19 @ 20:56:55
URL: http://sveaalexandra.blogg.se/
Postat av: Teresa

Det hade jag inte fattat... alltså det i kommentaren ovan. Jag måste testa! Jag har samma problem kan tänkas.

2009-12-19 @ 21:03:28
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0