Paranoid? Ja tack.

Hanna är smartare än mig, hon kan mer teckenspråk. Jag vet inte om gå och knulla en havssköldpadda och jävla kaninjävel är så användbart... vilket är vad jag kan.

Jag är skjuts åt min syster ikväll. De skulle på fest långt långt ute i skogen. Eftersom mitt huvud är bra på att snurra av planeten så lät jag det göra det:

Tänk om Maja och Tomas är ute  efter att döda mig? Det kanske sagt SNAP i deras huvud och nu är allt helgalet. Så när de hör att jag ska köra på nyår får de direkt helt otroligt bra telepatisk kommunikation. De formulerar snabbt en plan och frågar om inte jag kan köra dem. Jag har ju faktiskt ingen aning var de ska så att vi bara åker åt något håll är ingen överraskning för mig egentligen. Åker... och åker... och åker... tills de stannar bilen och Tomas slår mitt huvud hård i instumentbrädan och aldrig mer vaknar. De hinner garanterat ta död på mig innan jag kvicknat till igen.

Så.. var försiktiga, man vet aldrig. Det är sånt som händer i mitt huvud ibland. Hur paranoid är du?

Kommentarer
Postat av: Annie

Har du skottat hela vägen fram till dörren? Eller har du bara dödat hamstern i ditt hjul?

2009-12-31 @ 19:09:08
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0