Skämmes ta'me fan! 091225 Special edition!

Eftersom Skämmes ta'me fan! inte kommit ut på några dagar har jag nu en gästförfattare: Simon Modig!

Skämmes ta'me fan! på hungägare som tar med hunden ut på gräsmattan, står stilla och röker med hunden i koppel. Skämmes också de som spännande fast den på ett snöre, speciellt om det är en husky eller liknande, som behöver springa mycket! Skaffa en jävla tempelhund! Hund är ingen jävla rättighet, det är ett privilegium.



 

 

Tack Simon för dina insiktsfulla åsikter!


Kommentarer
Postat av: Gusten

Så jävla rätt, folk måste fan tänka efter innan dom skaffar hund. Vilket inte folk gör idag, tyvärr.

2009-12-26 @ 12:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0