Skämmes ta'me fan!

Dags för ett nytt inslag i min blogg.

Skämmes ta'me fan! är ett dagligt inlägg där jag skriver om någon/något som fan borde skämmas!


Det här första inlägget är dessutom lite speciellt för här är det flera som borde skämmas, även om de har lite med varandra att göra. Det är nämligen Elle's lista över Sveriges sexigaste män och första platsen på denna lista Dennis Lyxzén.

Listan över sexiga män fortsätter med Zlatan, Pelle Almqvist, Henrik Larsson och Torkel Petersson. Tidningen Elle har tydligen ingen som helst smak.
Dennis Lyxzén, 37, bör skämmas för att han är ihop med, 16 år yngre, Amanda Jensen. Amanda kan få skämmas lite hon med.

Aftonbladetartikel om Elle's lista

Aftonbladetartikel om Dennis och Amanda

Plaza Kvinna kan däremot få lite pluspoäng. De har satt Mando Diaos sångare Gustav Norén på första platsen i sin lista. Betydligt mer välförtjänt än Dennis.
Att Gustav har en juste yta är dock inget nytt, inte senare än 2006 låg han på listans förstaplats. Han har också kallat Kent för att trött dansband. ;D


Hittar faktiskt ingen snygg bild på Dennis Lyxzén så det blev en extra ful.

 

Gustav Norén däremot!



Kommentarer
Postat av: Teresa

Ja men guschialigen då! Skämmes! Huvva! ;D

2009-12-17 @ 02:03:18
Postat av: vincent

+1

2009-12-17 @ 08:19:16
Postat av: Sara

Hytte me näven!

2009-12-17 @ 08:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0