... det bästa jag vet

Jag har tränat idag! :D Börjar komma in i "svängarna" igen och det känns riktigt riktigt bra. Sedan spenderades kvällen hos Emma med Guitar Hero. Tror det blev typ 50/50 i vinster. Out of shape Felix och för att bli bättre på gitarren hjälper ju inte den vanliga träningen. Får bli mer TV-spel framöver också. Tvinga Niklas att ställa upp Rockband och gå lös! Any how, det har varit en trevlig kväll. Imorgon är jag ledig så resten av natten tänker jag se en skräckis.

Något som inte är skräck finns nedan. Visades i Comedy RAW för någon vecka sedan.
Steve Hughes, kul skit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0