Filmkväll 091110

Inte heller igår höll jag min ordinarie planering. Skickade inte platsansökningarna jag tänkt, tränade inte och tog mig inte tid för mig själv utan sprang iväg och umgicks istället.

Efter middag och diverse slösurfande gav jag Per sällskap sista stunden på jobbet. I utbyte mot de planerade aktiviteterna såg jag, Per, Heidi, Johan och Sara på Up och Bruno. Up var toppen. "I was hiding under your porch, because I love you!"  - Så borde någon knacka på min dörr och säga, det vore fint.
Bruno däremot, som jag hört ska vara hysteriskt rolig var mest bara hysterisk. Rolig här och där men i det stora hela; genomgående pinsam.
Eftersom Heidi, Johan och Sara är lediga idag samt att Per jobbar kväll blev det sent, alldeles för sent. Jag behöver vända tillbaka mitt dygn. Att lägga sig 0230 flera kvällar i rad gör mig lite trött efter lunch.

Spoilervarning!



Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0