Meet Felix Vincent

Åh! Jag fortsätter att vara så hysteriskt lycklig! :D

Dagen började med ett långsamt uppvaknande. Lunch hos mig tillsammans med Johan och sedan ner till Signe och Sara för att leka med VOD-boxen. 11:14 och Lars and the real girl sågs, dock inte slutet på Lars...
Vidare till Niklas för poker spel och vinst. Yay! Felix tjänade hela 60kr! Precis när jag ska hem för att tvätta och träna så ringer Tomas. Han föreslår att vi ska bada. Efter ett 4 sekunders övertalningsförsök gick jag med på det.
Runt 22:30 sitter jag, Malin och Per hos honom, äter pizza och ser på Meet Joe Black. Nej! Det är inte en gayig film, det är en helt otroligt bra och lycklig film! ^^

Avslutningsvis vandra jag och Per på nattpromenad i 40 minuter och nu sitter vi här.

Njut av bilderna! :D
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0