Rutiga, Birsta och BIK BOK

Igår vaknade jag och klev upp tre gånger, efter att ha lagt mig alldeles för sent igen. Tredje gången var tio minuter innan jag lovat att luncha med Johan. Stressade ner till Com Hem och gick sedan till Rutiga. Även  Sara och Zara lunchade.
När alla de gick slog jag mig ned med Anna och Annie istället. Efter att vi sjungit svenska barnvisor på engelska ringde Malin och föreslog en spontanresa till Birsta. Jag följde med på ett villkor, att hon skulle hjälpa mig att inte köpa någonting, inget alls! Vad tror ni händer?

15% på Jack&Jones, 50% på alla herröverdelar på Carlings. 1223kr på Carlings och 237kr på Jack&Jones. Fuuuuuuuuck! Men nöjd är jag! :D

Sedan tittade Malin runt på BIK BOK: De har höstens hetaste kläder för kvinnor. Mycket färg, hoddies och stickat.

Börjar på Jack&Jones




T-shirt



Go Carlings! Inte go dåligt beslysning.



Hoodies



Färg







Mer hoods och färg.



Stickat



Ännu mer!



Och mer stickat



Tack BIK BOK



Tack Mamma för att jag får låna kameran. <3



Kommentarer
Postat av: Annie

Men det är ju JAG som borde få frossa i alla de där kläderna.. Usch, jag är avundsjuk!

2009-11-28 @ 17:27:06
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: vincent

Snygg t-shirt på första bilden. ;)

2009-11-28 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0