Sömnlösa nätter

De senaste nätterna har blivit väldigt sena och de får timmar sömn jag fått har inte varit vidare bra. Så nu är jag rugggit trött. Inte riktigt säker vilken dag det är men eftersom datorn säger Söndag så tror jag på det.
Äta är också det någonting som glömts bort senaste dagarna. Inte det minsta bra! Så nu är det dags att fixa mat. Imorgon kanske jag tar lite bilder eller gör något spännande; så ni får läsa om roliga saker.

Citat:

Jag tror jag börjar förstå din lycka nu! fast kanske inte riktigt, jag är så lycklig att jag hade kunnat kyssa kungen för en femma :D - Om att jag är så glad jämt.

Så om jag får wierd blickar blir jag tvungen att titta tillbaka som att "eeeh... har du inte kanal5 hemma?" - Om intrång på ens privatliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0