Sömnparalys

För 2 nätter sedan vaknade jag mitt i natten, hela rummet var fyllt av ett blått ljus. Det kom från lampan på min hörtalare men uppfattades mycket starkare än det egentligen är. Jag låg på rygg och kunde inte röra mig, hela min kropp var lamslagen. Efter ungefär en halv minut hade jag lyckats ta mina händer upp över bröstkorgen och märker hur hela min kropp är överspänd. Det var ganska juste i och för sig, jag har massa muskler!
Hela jag var fruktansvärt tung. Efter ytterligare en minut har jag lyckats vända mig till mage och det krävdes all kraft jag kunde ansamla för att lyfta armarna och lägga dem under kudden.

Hel otroligt häftigt! :D Sömnparalys


Idag var sista dagen på min praktik. Det firar jag med fin musik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0