Search and you will find...

things you didn't want to see!

När Johan satt och sökte efter kostymer igår använde han sig av google. Skriver man snygg får man alternativ som snyggast, snyggast.nu, snygga tjejer, snygga bröst, snygga kläder o.s.v. Jag blev då nyfiken på vad som dyker upp när man söker på kåt. Så Johan skrev in kåt istället för snygg.

Svaret är:

kåt.se
kåt tjej skövde
kåt glad och tacksam
kåt glad och tacksam blogg
kåtmedel
kåtbock
kåt åsna
kåt wiki
kåtor
kåt tjej umeå

...


Kåt åsna?

Jag blev nyfiken på vad tusan man hittade på kåt åsna, för face it, det låter jävligt roligt. Vill ni veta vad det var får ni kolla själva. Det var inget allt för vrickat i den första länken, den vi gick in på.

Så har man varvat youtube kan man alltid kolla på googleförslag istället.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du vet, för någon månad sen gjorde Google om sitt system så att man numera får upp "för dig relevanta länkar" i högre utsträckning. Detta är då baserat på vilken sorts sidor du brukar vara inne på i vanliga fall och vilka slags sökresultat du klickar på.



Vad säger "kåt åsna" om dig? :)

2010-04-01 @ 17:16:21
URL: http://vallgren.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0