Ytterligare problem orsakade av...

alkohol! Men ibland funderar man ju på om det var riktigt nödvändigt. Visst det här är en kul historia men... fudge.

I england har en man tagits för rattfylla, när han körde en barbiebil med topfart på 6 kmh. Ni kan läsa om det här.

Karln skulle 450 meter och beslöt sig för att ta barbiebilen. Två poliser kör upp bredvid och frågar om allt är lugnt. När han svara avslöjas hans intoxikerade tillstånd. 3 års indraget körkort för rattfylleri. Bra jobbat!

Skämmes ta'me fan! Jag vet inte vem men någon bör skämmes i den här historien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0