Standstill

Hujj vad jag är omotiverad idag. Tiden går långsamt, arbetet går långsamt, åren går fort. Jag sa igår att jag om fyra år ska stå med på listorna för riksdagsval. Annie påpekade omtänksamt att jag då bara skulle ha 2 år kvar till 30.

Jag vill utvecklas men vet inte i vilken riktning. Vad blir jag bli när jag blir stor?

Lider jag av allt för många I-landsproblem?

Ska jag ta mig tid att skriva allt jag tänker på? Rakt upp och ner. Nej, jag har annat jag måste göra. Jag gillar inte måsten. Jag tycker mycker bättre om att man aktivt väljer att göra det andra känner att de måste. Min attityd har ju alltid varit att bara göra det som är roligt. Och jag arbetar för att det är roligt, jag tycker det är kul... men det hade kunnat vara ännu roligare.

Lalala.. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0