Boobs, ass and zombies

De som känt mig en längre tid vet att jag är lite av en animenörd. Jag har sett mycket och gör gärna fortfarande... även om jag vuxit på mig och läser mer manga nu istället.
Jag har nu i alla fall hittat en ny anime att följa. Jag föll för att det skulle vara zombies med, något jag inte sett jättemycket av i anime och genast också förstod att det skulle vara blod. För er som gillar Elfen Leid verkar detta mycket lovande! Första avsnittet ger blod och ecchi och är såvitt jag vet det enda som kommit.
Japanerna är däremot inte alltid så bra på trailers men jag lägger upp den som finns.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yey! Jag som också är på jakt efter en ny serie, Fairy tail var ju en besvikelse till största del.. :P

2010-07-07 @ 17:39:38
URL: http://www.chatroulette.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0