Hur fan ser jag ut?!

Eftersom Unga Örnar fått låna lokaler av Härnösandshus fick vi vara med i deras nyhetsbrev - På tapeten. Det är bara lite lite information och... en bild på mig. Där jag ser ut som en småtjock medelålders kvinna som inte sovit på alldeles för många nätter.

Bilden är tagen lite snett så jag är inte symetrisk alls. Jag skelar så mycket så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen och ögonen är mer röda det konstiga monstret i Pans labyrinth. Lockigt hår åt alla möjliga håll och ett leende som nog inte kunde se mycket mer falskt ut. Tjoho! Där har vi min nya självbild och allt självförtroende försvann. Hej då! *vink vink*

Ni kan se den här i PDF. Det bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0