Kaching... och så är det slut

Tog en tripp till Sundsvall idag för att se om Puppy kunde göra om sin tungpiercing. Det fick hon inte. Men vi vandrade runt en massa i Birsta och Sundsvall... med kortet i fickan! Dumt av oss! Men jag gjorde i alla fall bara av med 500kr så det är inte hela världen. :) Köpt ett par shorts, ett linne och en mongosnygg tröja/jacka. ^^ Me ze hot!

Ska iväg och träffa vänner strax och säga gratis till Madelene som tar studenten idag. Sen blir det nog häng med tjejerna ikväll skulle jag tro. Tar med kameran så finns nog en bild på kläderna imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0