Könsintresse

En dusch och sedan till att välja kläder. Men här blir det då inga Intersport-strumpor eller Man-boxer, hur kul är det med sånt..? Inte särskilt! Men BjörnBorg (som är en av de väldigt så märken som faktiskt göra roliga boxer) känns väl onödigt dyrt? Jag kläder mig snyggt, men gärna billigt också. Därför vinner H&M. Snygga, bekväma och inte snordyra. När man kommer till strumpor finns Happy Socks men... känns väl onödigt dyrt det med? Japp, snordyra! Då har Vandals (Carlings eget märke) ett mycket billigare och dessutom snyggare utbud. Jag vill inte ha äckliga illaluktande strumpor och inte heller ha fula strumpor. Jag vill kunna titta på mina fötter och börja skratta.

Då kommer vi till skillnaden för män och kvinnor. För kvinnor finns det faktiskt hur mycket underkläder som helst! Missförstå mig  rätt, jag är inte så sugen på att gå runt i spets-y-front men... någon annan kanske vill? Söker man så hittar man i och för sig en del alternativt. Dessa kostar £25 och £31. Vet inte om de är riktigt min grej.


Kommentarer
Postat av: Madicken

Haha sant!Tjejer har spets,när,voalanger,färger,rosetter,diamanter osv på trosorna, killar har typ olika färger..

2010-06-25 @ 09:59:01
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0